Årets Marknadsförare 2023
Finalister i kategorin Årets Marknadsförare
Polyver Sweden
Med idérikedom och ett genomarbetat, konsekvent bildspråk som fångar intresset har företaget förflyttat varumärket från en praktisk produkt till något mer. Med nya associationer kring varumärket har Polyver breddat målgruppen från frusna skoterförare till trendiga stadsbor.

IIHF U-18 Dam VM
Med stort engagemang och enträget arbete lyckades U 18 damhockey-VM bli en oväntad publiksuccé och nådde ut till nya målgrupper. Dessutom med ett legacy kring både damhockey och jämställdhetsfrågor som lever kvar, såväl i Östersund och länet som på en internationell nivå.
Woolpower
Genom kreativitet och nytänkande har Woolpower visat att det går att vara ett ansvarstagande och relevant varumärke. Ett innovativt kanalval kring rekrytering gav ringar på vattnet, och med en gammal tröja lyckades företaget vinna ett av outdoorbranschens finaste priser och samtidigt göra ett ställningstagande kring hållbarhet.
.jpg)